Nu tänkte jag göra en sådan där "3 saker" om 2014. Alltså de tre bästa minnena i en viss kategori under 2014,för det är ju ny års afton på onsdag=)
Så vi börjar=
Tre bästa minnena med folk online du inte känner=
1.En dag kom en tjej fram och frågade "vill du hänga?" så vi utforskade på ett ställe som man inte kan gå ner till,utan man måsste hoppa ner där och då är det stor chans att man får farligt fall. Sedan hittade vi en sådan där "spel gräns" och hon kom igenom och k´sprang runt på starstables "andra sida"
 
2.En gång träffade jjag en tjej inne i observatoriet. Vi hade hur kul som hälst! Vi körde tävlingar och spelade momio tillsamans.
 
3.När jag och Stephanie Snowhall träffades och pratade lite snabbt. Läser hennes blolgg,så det var kul=)
Nu blev det fyra=)
 
4.När jag träffade Alicia Starnight=)
 
 
Tre bästa minnena med Ida<3
 
1.När vi hade våran väldigt förvirrande kväll,med en annan tjej. Färjorna krånglade. Först missade jag och Ida färjan och den andra kom fram. Sedan ställde jag och Ida oss på tvåan,till Jarlaheim och då körde färjan nummer tre in i tvåan så jag hamnade i fiskebyn. Sedan när jag kom till Jarlaheim åkte färjbommen ner på Idas häst och hon knuffades ombord på färjan till Fiskebyn. Och när hon kom tillbaks behövde den tredje tjejen logga ut!
 
2.När vi hade en mysig dag på Paddock ön. Hon visade mig ett hemligt ställe (ett picknick berg) och där ifrån hoppade vi upp på ett tak och tog en selfie=) Vi avslutade med kull i paddocken=)
 
3.Alla gånger vi har kört frågetävlingar,väldigt roligt=)
 
 
 
Dom tre hästköpen du är mäst nöjd med
 
1.Rosemagic<3
 
 
2.Dreamstar
 
 
3.Wildheart
 
 
 
De tre sämsta häst köpen=
 
1.Foxrain
 
 
2.Braveheart
 
 
3.Jadeboy
 
(Jabbe och Ferrari tycker jag jätte mycket om särskilt Jabbe men rider dom aldrig)
 
De tre bästa minnena med hästarna=
 
1.När jag och Dreamstar,första dagen på sommarlovet,tränade hoppning!
 
2.När jag gjorde mina hästar till vildhästar och sprang runt och tog jätte vackra bilder=)
 
3.När jag köpte Rosan<3
 
Tre bästa redigeringar=
 
1.
 
2.
 
 
 
 
3.
Det blev 4
'
4.
 
Det var allt,och nu vill jag önska alla er en riktigt god jul och gott nytt år!
 
 
/Daisy<3
 

Kommentera

Publiceras ej