Hej hörrni!
Nu har jag hittat på en starstable tag, alltså några frågor jag kommmer svara på. Tagen består av tio frågor så vi kör igång direkt.
Fråga 1= Varför döpte du din blogg till ssodays?
Svar= Jo jag heter ju Daisy och då kan man kalla mig för Dais, Och sso är en förkortning av Starstable online. Så det var tänkt att den skule heta ssodais. Fast då fick jag förslaget att den kunde heta Ssodays i stället för då skulle den ju heta Starstable online dagar och det förslaget var ju bra, så det fick bli Ssodays.
Fråga 2 =Hur länge har du spelat starstable?
Svar= Vet inte exakt fast ca 2 och en halv månad.
Fråga 3= Tror du att du kommer spela flera år till?
Svar= Man vet aldrig tror inte att jag kommer spela 3-4-5-6 år tll nej det tror jag inte, man kan ju aldrig veta när spel suget kommer och går, fast jag kanske spelar ett år till eller kanske två man får helt enkelt vänta och se kanske blir det en månad till eller 3 år till...
Fråga 4= Gillar du några fler spel?
Svar= Förut har jag gjort det fast nu är jag inte galen i något mer spel en starstable, fast jag har användare på både moviestar planet och på stardoll fast spelar typ aldrig på någon av dom längre, båda är u bra spel och så fast jag spelar nog mest starstable. Fast på mobilen har jag Hay day och det är ju kul!
Fast nördar inget spel som jag nördar starstable!
Fråga 5= vilken level har du?
Svar= 14 just nu.
Fråga 6= Vilka sorts uppdrag gillar du?
svar = Jag gillar spännande uppdrag som dom med Alex,Linda, Elizabeth sunbeam, Justin och helt enkelt sånna där uppdrag som har med Druiderna att göra, för jag tycker dom är roliga och spännande.
Fråga 7= Tror du att du kommer köpa fler hästar?
Svar= Ja det tror jag! För det finns tex En jätte söt häst vid Marleys bondgård! minns inte riktigt vad rasen heter men jag tror att rasen hette Tabino. Och sedan finns det ju massor med arab hästar på starstable! Jätte många har sådanna hästar fast inte jag men det hade inte suttit fel med en sådann häst.
Fråga 8= Varför heter du Daisy gladeroad och varför heter dina hästar det dom heter?
Svar= Ja jag vet inte varför det blev just Daisy gladeroad
 
. Men jag antar att jag bara tog ett namn som inte lät helt fel och så körde jag på det, Och hur mina hästar fått sina namn ja..
Det brukar gå gaska fort för mig att välja namn för när jag hittar ett namn jag gillar tar jag liksom bara det namnet.
Fråga 9 Tycker du om alla sommar uppdateringar?
Ja! Det är kul att dom har öppnat en fin badplats tycker jag. Jag gillar faktiskt att det finns ett ställe där man verkligen kan bada på starstable så det gillar jag. Och det här med alla midsommar uppdateringar gillar jag!
Fråga 10= Vilka uppdateringar längtar du till?
Ja du! Jag hoppas att Fjord hästar ska komma till Jorvik! Och sedan vill jag jätte gärna komma in i dom glömda Dinosauriernas dal!
Jag vet inte om man någonsin kommer få komma in där fast jag hoppas verkligen det!
Och sedan vill jag ha massor med nya uppdrag!
Det var allt för denna tag, hoppas att ni gillade den! Och om någon av er har en blogg får ni också köra tagen där om ni vill!
/Daisy

Kommentera

Publiceras ej